JUL lovet har inte ens börjat!! =P

vi tar det från fredag då!
"fredag"
i fredags var jag"niklas" och dallas på ett antal ärenden.
dagen börja med att vi kila till uppsala för att besöka lelles, yamaha center o gokart bannan.
sen drog vi hemmåt igen till dallas och fixa me hans fiddy, FY FAN VA VI KICKA INNAN SKÌTEN STARTA!!
"Minst en halv timme asså" i ett jävla föråd så man lixom gasa ihjäl sig själv! så där gick man misto om nåra få IQ man har kvar. Sen bjöds det på middag hemma hos dallas;) mycket trevligt.
Sen drog vi mot arlanda för att hälsa på broder david, hehe man va tvungen att gå igenom tullen och vakten hitta en kräm i dallas jacka.. NOOT! feting sprit pänna annars!! =P hehe... sen fika vi på donken men tyvär slog varken jag eller dallas rekord i att skuta paper högst m.h.a sugrör på fönstret....
sendan blev det dags för nästa ärende. "hälsa på oskar på farbror blå"    (livet som arbetslös är hårt=(.......)
heh, en busschafför lacka ur på dallas när han måla på en smuttsig fönster ruta på bussen,
antadligen var han trött på livet eller almänt sjuk i pannan...
efter farbror blå drog vi hem till mig o formatera om datorn.
vilken jävla dag asså.


"Lördag"
igår va vi i capital bike park o hojja. de va najs, söderström o grabbarna var där. skillade som vanligt.
själv körde man väll inte så smutt=P glad att jag inte baila på spinen iaf=P
Jupp, sen blev de premiär på nwd9 hemma hos mig på kvällen, grym film:D:D Aaron chase is back.....

"Söndag"
de e alltid lika segt som på söndagar!!
1städa rymet.
2drog till dallas.
3käka hos dallas.
4drog till kim.
5väckte kim som sov typ kl3!
6drog till valsta.
7Drog hem.
8Kola på Harold and Kumar escape from guantanamo.
9hade tråkigt.
10blogga!

Tack o hej o ha en riktigt ostig jul ;) GOD JUL!!
//Niklas
ostcrewAB. 195 56. Märsta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0