anars då?......

Ostarna kommer ostarna går.........
nu tänkte jag va lite duktig o osta ner  bloggen lite eftersom ingen annan ost pallar!
Då kan jag ju ta o berätta om min dag så kan ni antecka de i era intresse klubbar!

Min dag.
skola: surt svårt utråckande som vanligt men damp nerverna skötte sig hyfsat bra =P
sluta 2h tidigare!   katchiiiiiiiing!       woooooooooooonderful!
Träffa delil o sebbe på bussen hem, blev fett avis! de ska till egypten! tyngstaste jaoo! funta på o krypa ner i nåns res väska.................................................................. habibbi haiwan!

efter plugget tänkte jag va lite duktig o bränna lite överenergi på taekwondon.
de va kanon kul! 5 av 5 ostar!
jag träna då med donkey kong daniel, oerhörd rutinerad taekwondo utövare!! livsfarlig!
men man har sina knep, satte 2 karochii-shagi " man knytrer upp motståndarens väst med foten" som kräver århundradens träning för att kunna utföra... Men nu ska jah nog ta en oooouuust macka! med + meny"extra cheese!!"..

O kom igåg att allt kan hända i osten!

BYE BYE!!!
OOOOOOOOOOOOOOST NIKE NYFIKEN.
!!!!OSTIGASTE OSTCREW!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0